TOTUL DESPRE INTERNET

            De un an de zile încerc să învăţ cum se pot face bani pe internet. Am început cu o carte care să mă înveţe cum să câştig 1.000 de dolari minim pe lună. Dar nu i-am făcut. Am citit şi alte cărţi, am studiat, am testat. Până acum am câştigat 5 euro din reclame Google şi 40 de dolari din afiliere de cărţi. Foarte puţin faţă de aşteptările mele, căci îmi doresc ca în câţiva ani să trăiesc doar din venituri online.

       Recent mi-am dat seama că principala mea slăbiciune era faptul că încercam să fac totul cu resurse şi bloguri gratuite, citind articole oferite gratis pe internet sau cărţi cu compilaţii din manuale străine.

Ce e gratis însă este de o valoare foarte scăzută. Aşa că de o săptămână, am hotărât să investesc serios în educaţia mea faţă de mediul online. M-am înscris la cursul Membership al lui Marius Achim. Am fost sceptic la început, apoi m-am convins că omul chiar ştie foarte bine despre ce vorbeşte.

       Lecţiile lui sunt pe suport video astfel încât vezi exact cum trebuie să procedezi. Bonusurile pe care le dă şi resursele pe care ni le pune la dispoziţie sunt foarte utile. În plus, de fiecare dată când am pus întrebări, am primit răspuns rapid.

       Cursurile sunt pe 6 module, fiecare modul are câte o lună. Sunt o mulţime de informaţii, unele surprinzătoare chiar şi pentru cei care cunosc bine mediul de afaceri online. Cei mai mulţi cursanţi, colegii mei, sunt însă începători, iar pe aceştia cursul lui Marius îi învaţă efectiv de la A la Z tot ce trebuie să ştie despre cum se fac banii pe internet. Şi este extraordinar că “profesorul” îţi arată o metodă de a câştiga bani chiar din prima zi!

            Concret, înveţi:

  1. TOTUL despre Wordpress!
  2. TOTUL despre blogging!
  3. Cum să foloseşti un autoresponder
  4. Cum să creezi un produs online din care să faci bani pe viaţă
  5. Cum să lansezi acest produs
  6. Cum să atragi trafic; cum să aduci un site pe prima pagină în Google; cum să vinzi pe Facebook. 
Mai sunt şi altele dar nici eu nu le ştiu încă pe toate.

            Avantajul meu este că am prins ultimele înscrieri la preţul de 19 euro pe modul. Acum preţul este de 39 de euro. Sincer, cursul face toţi banii!!! Plăţile se fac lunar, dar cine consideră că acest curs nu îl ajută, se poate retrage după prima lună şi primeşte integral banii înapoi.

            Înscrieţi-vă la curs apăsând pe link-ul filmului de mai jos (unde scrie Secretele internetului) şi în a doua lună de curs vă vor fi returnaţi 10 euro din partea mea, timp de 6 luni. Este BONUSUL pe care l-am negociat pentru vizitatorii blogurilor mele.

            Atenţie! Înscrierile se încheie marţi, 30 august!

<a href="http://www.linkedtube.com/KyAcB4_jCZIabf8e258c930b34d3fcdbafed248e6d7.htm">LinkedTube</a>

          Dacă vreţi să vedeţi mai multe videoclipuri cu ce ştie să facă Marius, trimiteţi-mi adresa dv. de e-mail la cossoames@yahoo.com şi veţi primi de la mine link-urile spre respectivele videoclipuri.

Daţi-mi un e-mail în a două lună de curs ca să vă trimit 10 euro/lună prin PayPal sau cont bancar.

Succes în online!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...